Tuesday, October 04, 2005

Kiállás, teli félelemmel!

Rengeteg kérdőjel, kétségbeesés, ellentmondás kavarog bennem... És az örök félelem, amit még győzedelmeskedik rajtam...
Ma nagyon rossz napom volt, igazán, pedig ártatalannak érzem magam, de nem ez a lényeg! Nem érdekel, ha rosszabb is lesz, elszánva... Rokkantva, felejtve...

Egyedül az utcán...

Vagyok egy úttalan utcán egyedül
Ott, hol már egyetlen madár sem repül...
Éhes kalapácsitokkal kínlódva
Kiírtjátok a nemes természetet
De én vagyok időtlen idők óta
Egyedül, magamban, csendesen, halkan
Kiúttalan gondolat-labirintban...


Néz engem régen az ál-sima aszfalt
Min száz, ezer, milliárd barázda van
Mint homlokán a velem szembejövőknek...
S csak jönnek, és áradnak, egybefolynak.
A kocsik némák, a kamion légynesz
Itt egy kutya: a farkát sem harapdolja,
Istenem, vedd észre szétszakadt szívem.

Legyűrnek a hideg hétköznapok
S én e kor pecsétjét hordom magamon
És én vagyok már időtlen idők óta
Egyedül, magamban, csendesen, halkan
Kiúttalan gondolat-labirintusomban.

Szétfeszítve, irányítva, megölve...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home